پرتو رشد نوین

ایران گرو لایت

پرتو رشد نوین

ایران گرو لایت

نور مصنوعی برای رشد گیاهان

نور مصنوعی برای رشد گیاهان

 

در این مقالعه در زمینه ی نور مصنوعی مخصوص پرورش گیاهان, نور مصنوعی مناسب برای گیاهان, نور مصنوعی مناسب برای رشد گیاه, نور مصنوعی برای رشد گیاهان, نور مصنوعی برای رشد گیاه, نور مصنوعی برای گیاهان, نور مصنوعی مخصوص رشد گیاه, اطلاعات کسب نمایید.

شدت نور بروی عوامل مانند ارتفاع گیاه و گلدهی آن موثر می باشد.  بطور کلی مقدار نوردریافتی در داخل گلخانه به عوامل مانند شدت نور و زمان تابش نور بستگی دارد.شدت نور مورد نیاز اغلب گیاهان گلخانه 70000-10000 لوکس می باشد در گیاهان سایه پسند بیشترین نور برای فتوسنتز5000-4000 لوکس و کمترین آن 500 لوکس است کمترین میزان نور برای فتوسنتز گیاهان آفتاب پسند 1000-1500 لوکس می باشد میزان شدت نور در اوایل صبح و در هنگام غروب آفتاب به کمترین حد خود می رسد و در مقابل در هنگام ظهر به بیشترین میزان افزایش می یابد به جز گیاهان سایه پسند ,اغلب گیاهان درفصول کم نور که از نور کمتری برخوردار هستند , با افزایش شدت نور همچنین طول دوره نوری می توان بطور قابل توجهی محصول تولیدی را افزایش داد. جهت مطالعه بیشتر در زمینه ی نور مصنوعی برای گیاهان آپارتمانی کلیک نمایید.

جهت مشاهده بلاگ با موضوع چراغ ال ای دی برای گلخانه کلیک نمایید.

چراغ ال ای دی برای گلخانه


 چراغ ال ای دی برای گلخانه

 

نور : انرژی خورشیدی در همه ساختار هایی گیاهی نقش دارد و نتیجه نهایی این فرایند ها در رشد گیاه است که منجر به افزایش ماده خشک می شود . در شرایطی که همه عوامل از جمله میزان دی اکسید کربن , دما و رطوبت در حد مطلوب باشد . برای انجام فتوسنتز به شدت نور در حد مطلوب نیاز است . نور کم باعث کاهش فتوسنتز و رشد گیاه و نور بیشتر باعث صدمه به کلروپلاست ها و کاهش فتوسنتزمی شود . برای مشاهده ی محصولات در زمینه ی سیستم نور مصنوعی گلخانه کلیک نمایید.

در بخش فروشگاهی علاوه بر خرید لامپ گلخانه ای, خرید لامپ مخصوص گلخانه, خرید لامپ های گلخانه, قیمت چراغ گلخانه ای, خرید گلخانه خانگی می توانید مشخصات فنی چراغ ال ای دی برای گلخانه را نیز مشاهده نمایید.

فتو پریود عبارت است از مدت زمانی از روز, که نور به گیاه می تابد . طول روز بسته به فصل سال و عرض جغرافیایی تغییر می کند . درنیمکره شمالی طول روز در چهار روز از سال اهمیت ویژه دارد .

1- اول فروردین ( 21 مارس) : که خورشید مستقیما بالایی خط استوا قرار میگیرد و در این روز طول روز و شب مساوی و برابر 12 ساعت است . و به آن اعتدال بهاری می گویند .
2- سی و یکم خرداد ( 21 ژوئن) : که خورشید به شمالی ترین قسمت بالایی خط استوا می گیرد و طولانی ترین روز و کوتاه ترین شب سال است و به آن انقلاب تابستانی می گویند .
3- سی ام شهریور ( 21 سپتامبر ) : که خورشید مستقیما بالایی خط استوا است و طول روز و شب مساوی است و اعتدال پاییزی نامیده می شود .
4- سی ام آذر ( 21 دسامبر ) : که خورشید در جنوبی ترین قسمت زیر خط استوا قرار می گیرد و کوتاه ترین روز و بلند ترین شب سال است و انقلاب زمستانی نامیده می شود (شب یلدا )
چراغ گلخانه, چراغ ال ای دی برای گلخانه همان لامپ ال ای دی مخصوص رشد گیاه است ولی در توان های بالا و تعداد ال ای دی های بیشتر برای پوشش دهی مساحت های بزرگتر.

نقطه موازنه نوری (Light compensation point): نقطه ای است که در آن شدت فتوسنتز برابر شدت تنفس است . در این نقطه تمامی مواد تولید شده در فتوسنتز در تنفس به مصرف می رسد. نقطه موازنه نوری در گیاهان آفتاب پسند بیشتر از گیاهان سایه پسند است.

جهت مشاهده بلاگ با موضوع نور مصنوعی برای رشد گیاهان کلیک نمایید.

لامپ کم مصرف برای رشد گیاه

سری لامپ کم مصرف برای رشد گیاه 

 

شرکت پرتو رشد نوین با به فروش رساندن لامپ کم مصرف برای رشد گیاه توانسته هزینه های جانبی مشتریان را به حداقل برساند. سری خطی که نام تجاری آن در بازار،الکترونیک وال واشر می باشد یکی از کاربردی ترین و رایج ترین فریم های مخصوص رشد گیاهان است که بسیار مناسب گیاهان و صیفیجات و سبزیجاتی است که در فضاهای خانگی ، صنعتی و گلخانه های بزرگ به صورت طبقه بندی شده پرورش مییابند . این سری در عرض های کم و در طول از 25 سانتیمتر تا 100 سانتیمترقابل سفارش می باشند . سری خطی در 2 مدل ترکیب رشدی و فول اسپکتروم قابل سفارش می باشد ، ال ای دی های استفاده شده در این محصول 45 میل با توان 1 تا 3 وات بوده و از برندهایاپیلید ، اپی استار ، و بریجیلوکس آمریکا تولید می شود .پیشنهاد ما برای گلدان های خانگی که چیدمان آن های در کنار هم می باشد استفاده از این محصول است. جهت مشاهده بلاگ با موضوع نور مخصوص پلنت کلیک نمایید.

سری پروژکتورهای نور مخصوص پلنت

سری پروژکتورهای نور مخصوص پلنت

 

این نوع نور مخصوص پلنت از پر فروش ترین محصولات شرکت پرتو رشد نوین بوده و بسیار مناسب برای گلخانه های صنعتی و خانگی و فضاهای بزرگ کشت گیاه می باشد ، که نیاز به نور شدید و پوشش دهی فراوان دارد. این پرژکتور ها در انواع توان ها از 120 وات تا 2000 وات در ابعاد مختلف قابل سفارش بوده و از کیفیت نوردهی فوق العاده ای برخوردار می باشد ، همه ال ای دی ها در این محصولات از توان 3 وات با چیپ های 45 میل بوده و از جریان 600 تا 650 میلی آمپر از آنها استفاده می شود ، و با به کار بردن لنزهای 90 و 120 درجه پوشش بهتری در فضاهای بزرگ ایجاد می کنند . آلیاژ هیتسینگ خنک کننده این محصولات از آلمینیوم مرغوبی برخوردار بوده که این امرسبب طول عمر بالای این محصول می شود . ال ای دی های به کار رفته با تناسب دقیق و مناسب ، از380 نانومتر تا730 نانومتر( فول اسپکتروم ) طیف نوری کاملی را ایجاد میکند که طیف کاملاً مناسبی برای فتوسنتز گیاه ، هم در دوران رشد و هم در دوران گل دهی می باشد. برای مشاهده وبلاگ با موضوع لامپ کم مصرف برای رشد گیاه کلیک نمایید.

قیمت لامپ مخصوص آکواریوم گیاهی

مشخصات فنی  لامپ مخصوص آکواریوم گیاهی

 

کیفیت زندگی در آب آکواریوم به طور مستقیمی بستگی به کیفیت نور دارد.اگر طیف نوری و شدت نوری مناسب برای آکواریوم تامین نشود نسبت زنده مانی گیاهان، بی مهره های آبزی و مرجان ها ضعیف خواهد شد. با پیشرفت تکنولوژی امکان استفاده از لامپ های ال ای دی مخصوص رشد برای گیاهان آکواریومی فراهم شده است. پار خروجی این لامپ های فتوسنتز آکواریوم میتواند قابل مقایسه با لامپ متال هالید یا بیشتر از آن باشد. برای مشاهده ی قیمت لامپ مخصوص آکواریوم گیاهی می توانید در سایت ثبت نام نمایید. لامپ آکواریوم پلنت, لامپ led آکواریوم, لامپ آکواریوم هرسه واژه در مفهوم به یک نوع لامپ اشاره دارد فقط در ظاهر کلمات متفاوت هستند.برای مطالعه مقاله و کسب آگاهی بیشتر در زمینه ال ای دی مخصوص آکواریوم گیاهی اینجا کلیک نمایید.

برای مشاهده بلاگ با موضوع لامپ فتوسنتر آکواریوم کلیک نمایید.