پرتو رشد نوین

ایران گرو لایت

پرتو رشد نوین

ایران گرو لایت

لامپ مخصوص رشد سرپیچ دار E27

لامپ گرولایت سری  E27(سر پیچ دار)


شرکت پرتو رشد نوین این لامپ گرولایت را به خاطر داشتن اتصال سر پیچ دار و همچنین نصب راحت این لامپ ها در تمام فضا هایی که سر پیچ های رایج لامپ های معمولی وجود دارد بسیار کاربردی می داند زیرا بسیار کار را برای مصرف کننده سهل و آسان میکند .

این محصول در انواع توان ها و اندازه های مختلف تولید میشود ، و همچنین از نور فوق العاده ای بر خوردار است که میتواند تمام نیازهای گیاه شما را بر طرف نماید . مناسب برای انواع گیاهان فانتزی ، تزئینی ، و آپارتمانی می باشد ودر 7 باند تولید می شود که فول اسپکترام بوده و بهترین طیف را برای فتوسنتز گیاه ایجاد میکند. بهترین نور مصنوعی برای گیاهان آپارتمانی ,در فریم سر پیچ دار (برای تسهیل در نصب ) می باشد.

ال ای دی های به کار رفته در این محصولات همگی 45 میل در توان 1 تا 3 وات بوده و از برندهای ، اپیلید ، اپی استار و بریجیلوکس آمریکا می باشد که فول اسپکترام بوده و از 380 نانومتر تا 730 نانومتر در این محصول به تناسب دقیق به کار رفته است . هیتسینگ آلمینیومی با طراحی زیبا خنک کنندگی خوبی را ایجاد میکند که سبب طول عمر بالای گیاه می شود . لنز و رفلکتور برای پرتاب نور و افزایش نور در این محصول به کار رفته می شود . جهت مشاهده بلاگ با موضوع هیدروپونیک در ایران کلیک نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.